T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ERZURUM / HORASAN - Kazım Karabekir İlkokulu

ZÜBEYİR ÇELİK - MÜDÜR

EĞİTİM BİLGİLERİ

İlkokul Horasan Tavşancık İlkokulu (1999)

Ortaokul Horasan İnkılap Ortaokulu (2022)

Lise Pasinler Anadolu Lİsesi (2006)

 

Üniversite

Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi

Sınıf Öğretmenliği (2010)

Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sınıf

Öğretmenliği Tezli Yüksek Lisans (2014)

Atatürk Üniversitesi Hukuk Fakültesi (2022)

 

İŞ TECRÜBESİ

Erzurum Horasan A. Aktaş Köyü BSİO (2010-2014)

Erzurum Horasan Velibaba İ.O (2014-2019)

Erzurum Horasan Fatih İ.O (2019-2021)

Erzurum Horasan Kazım Karabekir İ.O.O (2021-……)

(Okul Müdürü)

İlköğretim Kurumları Standartları Semineri

TEMEL EĞİTİM KURSU

HAZIRLAYICI EĞİTİM KURSU

Çalışanların Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi

Kursu

Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitim Bağlamında

Uzaktan Eğitim, Tasarım ve Yönetim Becerilerinin

Geliştirilmesi Kursu

ÇEVREYE UYUM EĞİTİMİ SEMİNİRİ

Temel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim

Eğitimi ve Çalışmaları Semineri 3

ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ SEMİNERİ

Çocuklara Yönelik İhmal İstismarın Önlenmesi

Semineri

Fatih Projesi Okullar Envanter Giriş Modülü

Kullanımı Semineri

Sorumluluk, Liderlik ve Değerler Eğitimi Semineri

Yönetici Geliştirme Programı Semineri 1

Yönetici Geliştirme Programı Semineri 2

Yönetici Geliştirme Programı Semineri 3

Yönetici Geliştirme Programı Semineri 4

Bağımlılıkla Mücadele Semineri 1

Çocuk ve Ergenlerde Kayıp ve Yas Semineri

Afet Sonrası Ruh Sağlığı Semineri

Türk Mitolojisinin Eğitimdeki Yeri ve Önemi Semineri

MEB Birim Amirlerinin Öğretmen Bilgilendirme Semineri

 

AKADEMİK YAYINLAR

İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN

YARDIMSEVERLİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ

DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: (ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ)

OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİNE

İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMNELERİN

ALGILAMA DÜZEYLERİ (ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ)

İLKÖĞRETİMDE YÖNELTME YÖNERGESİ

UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

OKUL MÜDÜRLERİNİN DÖNÜŞÜMCÜ

LİDERLİK ROLLERİ İLE OKULLARIN

DEĞİŞİME AÇIKLIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ